storiesaboutthefooo.blogg.se

Noveller om gruppen The Fooo

Design

Kategori: Something like love

Jag är inte nöjd med den designen jag har just nu och jag är så dålig på det. Så jag undrar jag har någon läsare som skulle kunna tänka sig att göra en design åt mig och hjälpa mig att få in en header också?
Skriv till mig på KIK (evelineee) om ni skulle vilja hjälpa mig :)

Om ni inte själva kan, kan ni tipsa mig om någon ni känner som kan osv innan jag går loco och kastar datorn ut genom fönstret av frustation

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag kan inte tyvärr och jag känner ingen heller som kan, men jag tycker att det är fint så som det är❤. När kommer nästa kapitel ut?

    Svar: ska börja skriva på det nu!
    riverenvackerdrm.blogg.se

    2013-07-19 | 15:23:00

Kommentera inlägget här: